Mind Your Step - Nail Art


Mijn vader treed geregeld op met zijn band Mind Your Step en natuurlijk zijn mijn zus en ik dan ook aanwezig, als trouwe groupies! En dan hoort er iets feestelijks op de nagels, agree?
Ik wilde al geruime tijd iets met studs doen, maar maakte toch steeds weer wat anders. Maar dit keer heb ik ze er bij gepakt, de studs van de Action. Easy peasy!
Tussen alle lakjes die ik van Angelique had gekregen zat ook een leuk glitter lakje van P2, paste er perfect bij. De mint groene lak is Mint Me Up van Catrice, blijft oh zo mooi.






Dit zijn leuke op-stap-nagels of niet? Eigenlijk heel simpel maar wel feestelijk! 
Gebruik jij wel eens studs voor een nail art?





10 reacties:

  1. erg mooie kleur nagellak.!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi!
    Ik gebruik die studs en rhinestones van de Action best vaak, maar op een of andere manier vind ik het nooit bij me passen en haal ik ze er na een dag al af :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw, echt prachtig. Die glitter topcoat is echt heel mooi. Ik wil jouw nagels!! haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze erg leuk en origineel! netjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oeh gaaf gedaan met die studs ook

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie nail art! Mind Your Step doet mij eerder denken aan dat irritante geluid op schiphol

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw, deze is gaaf, wat een prachtig kleurtje. Ik vind die vierkante studs ook zo gaaf erop staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love manicures with studs and this one is perfect!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****