L'Oréal - 604


Vandaag eventjes een gouwe ouwe, een lakje die ik al geruime tijd in mijn bezit heb. Heb toen met een leuke actie verschillende L'Oréal lakjes gekocht en dit is er eentje van.
Het is een grijs crème lakje en dekt met twee lagen. Ik vind het dikke kwastje heel fijn om mee te lakken, het nadeel vind ik de hoge hals van het flesje. Vind dat echt een bron van irritatie! De kans dat het flesje omgaat is groot daardoor en dus voor mij echt niet praktisch. Maar goed, het is een mooi grijs lakje met een mooie glans!





Grijs is ook een mooie basis voor een nail art, evenals wit bijvoorbeeld. Ben nog steeds fan van de L'Oréal lakjes, absoluut. Alleen ff die flesjes veranderen hoor ;-)

Wat vind jij van dit L'Oréal lakje?




10 reacties:

  1. Heel stijlvol, ik vind hem erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige leuk! De flesjes zijn inderdaad niet zo heel erg handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie lak. Op de foto's neigt deze zelfs naar blauw. Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi basic nagellakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleur! Grijs met een blauwe ondertoon. Deze doet mij denken aan een lakje van Catrice.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. apart maar gaaf kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****