L'Oréal - 107 Beige Boheme


Even wat anders dan jullie van mij gewend zijn. Een beige lakje! Het heeft een roze teint en is van L'Oréal. Smal flesje met een breed kwastje. Dat lakt lekker makkelijk.

Zoals ik eerder schreef vind ik het flesje niet handig maar geloof dat ik dit keer iets minder aan het stuntelen was. Zou ik het misschien gewend raken ;-)
Het is een mooie, zachte kleur en door de ietwat rozige teint past ie ook wel aardig bij mijn huidskleur.






Ik vind 'm mooi! Hij is zacht, subtiel en niet zo opvallend. Dat laatste gaat mij toch wel heel snel vervelen en dus heb ik hier met zwarte lak een leuke nail art op gemaakt. Anders had ik de lak waarschijnlijk niet heel lang gedragen ;-)

Ik ben nu aan het werk bij een soort reintegratie bedrijf en zal de uren gaan opbouwen. Dit houdt in dat ik keuzes moet maken omdat ik minder tijd heb en minder energie. Hoe en wat precies weet ik nog niet... Maar er gaan denk ik wel minder artikelen online komen. Just so you know!

Wat vind jij van Beige Boheme?



11 reacties:

  1. Maakt niet uit meid, je werk is ook erg belangrijk en daar moet je ook rustig de tijd voor nemen om het op te bouwen. Wij blijven wel komen hoor ;)
    Mooie kleur! Mis nu de gouden flakies erop eigenlijk haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat super leuk!

    Kijk trouwens even op mijn blog voor een leuke winactie. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kleur! Een kleur als dit zie je niet vaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt een kleurtje voor mij! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleur! Zulke kleuren zie je niet vaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi kleurtje, omdat hij net iets donkerder is vind ik hem erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij staat je heel mooi! Ik vind de L'oreal lakjes ook heel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Niiiice.... ik hou van nude-achtige lakjes! Prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem prachtig, echt een musthave. Ik kocht laatst een lakje van Collistar dat in het flesje hier op leek, maar eenmaal op de nagels was het maar een flauw kleurtje:-( Deze is echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****