Green Abstract - Nail Art


Ik wilde weer een tape mani maken, maar dan net als de vorige keer; met de tape die op de nagels achterblijft. Vond de eerste zeker mooier, maar het blijft een leuk effect houden!
De groene lak is een van de duo's van Essence, met een leuke groene topcoat die ik overigens niet heb gebruikt. Verder een gouden lakje van Pieces en een mooie roze van Golden Rose.
Tape besmeuren met wat nagellak, laten drogen, knippen, plakken en voila!





Elke kleur combinatie die je mooi vind kun je gebruiken. Vond deze kleuren ook wel aardig bij elkaar passen. Wordt wel een uitdaging hoor, om goede foto's te maken met deze donkere dagen. Moet toch echt maar eens zo'n foto doos kopen of maken.

Of er de komende dagen artikelen online komen weet ik nog niet, heb enorme keelpijn en voel me niet zo goed. Anders ben ik er volgende week weer!

Wat vind jij van deze nail art?




13 reacties:

  1. Deze techniek vind ik zo gaaf! Ik hou heel erg van dat strakke en abstracte. Erg gave kleuren combinatie ook!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook, blijft gewoon gaaf! Dank je wel meid!

      Verwijderen
  2. Leuke nailart! Zelf heb ik het lakje ook, nu weet ik toch weer beter hoe ik het kan gebruiken. En veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoop dat je ook iets moois gaat maken! Laat het me weten :-) Dank je wel Amy!

      Verwijderen
  3. Ik kan het je zeker aanraden om een simpele lightbox te maken :) Heel makkelijk, en dan kan je gewoon altijd foto's maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer zo ontzettend mooi! De kleuren passen perfect bij elkaar.
    Ik heb hetzelfde probleem met foto's maken nu. Ik heb al wel een lightbox gemaakt maar moet nog een goede lamp kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very pretty, the pattern is so crisp :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw onwijs gaaf gedaan vooral de groene kleur vind ik erg mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi gedaan Miriam, is weer eens iets anders en de kleuren passen prachtig bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Me parece muy navideña jeje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi!

    Keep on bloggin',
    Summer

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****