Golden Lady - 416


Wederom een lakje uit het nog steeds lekker warme Turkije. Zou best nog wel een tripje daarheen willen maken nu de winter voor de deur staat! Dat terzijde, dit is echt een hemelsblauw lakje met een hele mooie shimmer.
Hij is bijna fel blauw op mijn nagels, echt gaaf! De shimmer geeft het een hele mooie glans. Dit Golden Lady lakje heeft een dun kwastje waar prima mee te lakken is. Hij dekt met twee lagen.






Knalt bijna van je scherm af of niet! Hij is echt zo mooi blauw! Prachtig lakje. Denkend aan het woord hemelsblauw heb ik een nail art gemaakt hier op. Soon on NailTalk :-) Fijn weekend lieve volgers!

Wat vind jij van dit Golden Lady lakje?



12 reacties:

  1. Die kleur is zo.. een goed Nederlands equivalent voor vibrant heb ik niet zo snel, maar dat. Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, that is a seriously pretty polish, I love it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, dit is echt felblauw! Vind hem persoonlijk erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleur, heel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat een aparte kleur blauw maar wat vind ik hem gaaf zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Apart kleurtje, maar erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, het eerst wat ik dacht, whoho! Die knalt inderdaad van je scherm af;-) Lijkt me super leuk op mijn teennagels als ik ooit een keer weer bruin ben, haha ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****