Essence - 62 Reach Peach


Aan het flesje kun je al zien dat het een lakje is van de oude collectie van Essence. Maar nog zeker de moeite waard om 'm hier nog eens te laten zien!
Toen ik dit lakje kocht vond ik het nog niks om knalrood op mijn nagels te dragen. Te opvallend, zou me niet staan. Daar denk ik nu wel anders over. Maar dit lakje durfde ik toen wel aan. Hij is rood/bruinig en vind 'm nog steeds erg mooi.

Het lakje is wel al oud dus en dat kon ik merken. Kan 'm eigenlijk wel weggooien of ik moet 'm verdunnen. Hij is erg sticky en lakte niet heel makkelijk.





Nog steeds vind ik 'm zo ontzettend mooi! Dan toch maar verdunnen denk ik... Denk niet dat ik 'm weg kan gooien. Tenzij iemand een goede dupe weet??



13 reacties:

  1. Een nagellakverdunner kan uitkomst bieden! Deze kleur is prachtig, volgens mij had Essence zo'n kleur in het nieuwe assortiment, maar zeker weten doe ik het niet...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien toch de moeite waard om zo'n flesje verdunner te kopen, pas geleden nog in de hand gehad!

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Ja vind 'm ook apart en daar hou ik wel van! :-)

      Verwijderen
  3. het is een erg mooie kleur.!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he? Ik denk dat ik 'm toch maar hou en verdun :-)

      Verwijderen
  4. Wat een mooie kleur! En voor een lak die niet zo fijn meer lakt, heb je hem nog heel netjes op je nagels gekregen hoor haha :) Ik zou hem als ik jou was ook verdunnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. It's a gorgeous red, I love that autumnal shade it has :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is indd een erg mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****