Dreamcatcher - Nail Art


Dreamcatcher nagels, of hoe moet ik ze eigenlijk noemen? Heb er wel wat een eigen draai aangegeven... Maar met een mooi roze lak van Golden Rose, acrylverf, kwastjes en dottingtools kom je een heel eind.
Op de huishoudbeurs, bijna een jaar geleden inmiddels kocht ik een lakje van Golden Rose, genaamd Fruity Sherbet. Echt een apart kleurtje roze waar ik echt van hou! Klik hier voor de swatches van deze lak.
Ik wilde ook zoiets maken als de dreamcatcher nagels die ik overal voorbij zag komen, erg leuk! Heb het ontwerp gemaakt met acrylverf, vind ik toch het prettigst als ik nauwkeurig wil werken.

Het was wel een gepruts en de linkerhand is dan ook veel beter gelukt (ik ben rechts namelijk) Ik laat beide handen zien, kun je het verschil zien. De eerste twee foto zijn van mijn rechterhand. De rest van mijn linker. Ook is de rechter wat uitgevlekt door de topcoat, bummerrr! Here we go :-)







Vond het wel erg leuk om te doen, ondanks het pruts werk! Had geen goed sjabloon of sticker om het witte halve rondje even te kunnen tapen en dan lakken. Dus dan maar zelf met acrylverf maken.
Ik vind het leuk geworden, vooral de ringvinger! Wat vind jij?

Je kunt mij volgen met Bloglovin' (mocht deze link het niet doen heb ik nog een link aan de rechterzijde op mijn site), Twitter, Facebook en Instagram. Volg jij mij al?






17 reacties:

  1. Ik vind het erg mooi! Leuke kleurtjes ook bij elkaar! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vond ik ook :-) Dank je wel Estelle!

      Verwijderen
  2. mooie nail-art. ik kijk altijd weer met veel plezier naar je creaties.! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke creatie weer! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow weer leuk gedaan! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh my wat heb je dat mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I like your dream catcher nails :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Reacties
    1. Dank je wel! En wat heb jij een gave winactie op je blog, ik doe zeker mee :-D

      Verwijderen
  8. Ik vind ze echt super! En je rechter hand ziet er ook goed uit hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Meid, wat moet jij een engelen-geduld hebben, ik zit er elke keer weer vol bewondering naar te kijken, die kunstwerkjes op je nagels!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****