Coral Tribal - Nail Art


Dit lakje van de Coral Prosilk heb ik al heel lang. Ooit eens met andere vrolijke kleuren bij de Wibra gekocht voor een euro per stuk. En ik kan je zeggen, ze zijn goed!

Sommige lakjes zij na minder dan een jaar of zelf een aantal maanden al aan het uitdrogen en worden erg sticky. Deze niet, geen van die lakken van Coral Prosilk. Wilde graag een tribal nail art maken, ook iets wat ik steeds vaker voorbij zag komen. Echt geheel tevreden ben ik niet. (what else is new) Maar toch besloten om 'm online te zetten. So let's go :-)





Ik heb acrylverf gebruikt voor het zwarte stukje en de blauwe van Golden Lady. Het had netter gekund denk ik, maar wie weet maak ik 'm nog eens! Vind het Coral Prosilk lakje wel erg mooi, zo'n gave kleur!

Wat vind jij van deze nail art?



21 reacties:

  1. Mooie kleur, leuk voor Koninginnedag ;)
    En mooie nailart, heel netjes gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het echt supernetjes hoor! De kleur is ook mooi hiervoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach ja, ben te perfectionistisch denk ik :-) Dank je wel Soraya!

      Verwijderen
  3. oeh prachtig gedaan weer! Die koraal kleur vind ik heel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook, al heb ik nog wel een andere lak die net iets minder oranje is en net wat meer koraal. Maar vind het een mooi lakje!

      Verwijderen
  4. Aww, this is a pretty tribal, well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh, heel erg leuk gedaan weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Qué bonitas, me apunto esta manicura para hacerla en un futuro, que efecto más chulo!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi! Is erg netjes gedaan hoor;) zou ik niet kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke nail art :-) Mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg gaaf!! Ik doe je dit niet na!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zeg! Knap gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het heel mooi! Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****