Cloudy Blue - Nail Art


Heel lang geleden heb ik een aantal "wolken" nail arts gemaakt. Die zijn vrij makkelijk en erg leuk om te zien! Dit keer wilde ik dat ook weer doen maar dan wel een beetje met een twist.
Meer wolkjes en wat tierelantijntjes! De blauwe lak is die van Golden Lady uiteraard, de witte is van W7 en de groene ook van Golden Lady (die komt nog online) en de zwarte is een lak van Pieces.
Of ik nu zelf groot fan ben van deze nail art, nee. Hij is lief, leuk en grappig maar ik kon er niet langer dan een dag naar kijken. Mensen die mij een beetje kennen verbazen zich daar niet snel over ;-)





Ik blijf me verbazen over die blauwe kleur zeg. Hij knalt gewoon van je nagels af! En mijn handen zijn natuurlijk niet meer zo bruin als in de zomer, maar dan lijkt ie me helemaal gaaf. Vind het een lieve leuke nail art geworden, wat jij?






19 reacties:

  1. Mooie kleur blauw! Vind je nailart ook heel sierlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw heel mooi! En wat heb je prachtige nagels! Om jaloers op te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Iris, wat lief :-)

      Verwijderen
  3. Ik vind hem heel erg leuk!! Die blauwe kleur is echt heel bijzonder

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat gaaf gedaan! Echt heel mooi en die blauw knalt indd van je nagels af.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk gedaan zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw wat een amazing nailart heb je er weer van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Muy bonitas, el azul es precioso

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****