Antique Pink - Nail Art


Zo af en toe maak ik een nail art waar ik trots op ben. En dat is niet vaak. Zo'n nail art die ik zo lang mogelijk wil dragen en dan ook hoop dat ie zo lang mogelijk mooi blijft zitten.

Dit is zo'n nail art die ik met heel veel plezier heb gedragen. Heb er ook enorm veel werk van gehad. Wederom met de linkerhand de rechterhand doen was geen pretje zeg. Heb me een breuk gezeten. Uiteindelijk mijn werkvlak wat verhoogd met dikke tijdschriften om iets rechter op te kunnen zitten. Het is wat :-) Maar het was het zeker waard!

Ik kon uiteraard weer eens niet kiezen tussen de foto's. Dus be ware of the overload :-)
De laatste twee foto's zijn van mijn linkerhand; duidelijk te zien dat ik rechts ben haha. Enjoy!








Zoals je ziet is mijn pinknagel op de laatste foto een stuk korter. Die was afgebroken helaas! Hij begint weer aardig te groeien inmiddels maar baalde wel even...
Maar wat vind je van deze nail art? Ik ben er trots op :-)



18 reacties:

  1. It is really pretty, like a piece of beautiful fabric :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha yes it looks like fabric :-) Thank you Maria!

      Verwijderen
  2. Wat moet jij een ontzettend stille hand hebben!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Valt tegen hoor, maar desnoods hou ik mijn adem in :-D

      Verwijderen
  3. Prachtig!! :-) Het lijken net stickers, zo mooi en netjes ziet deze nail art eruit! Hopelijk heb je er lang plezier van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. monique11:50

    errug mooi vind beiden handen mooi gedaan petje af voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow onwijs mooi gedaan weer meis! Zit elke keer weer met open mond te kijken naar je arts haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Prachtig! Ik probeer echt uit te cijferen hoe je dit hebt aangepakt, zo knap! Wou dat ik dit kon! Ik vind zowel links als rechts ook echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja heel erg mooi, en t is niet te zien dat je rechterhand minder mooi is hoor...ik kan echt helemaal niks met links dus dit zou mij nooit lukken helaas

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, echt ontzettend mooi! Net een kunstwerk.
    Ik doe het je niet na hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw dit vind ik echt heel erg mooi, erg klassiek zo met zwart en heel lieflijk met roze. Echt wauw! En ik zie het verschil niet tussen je linker en rechterhand? Moest een paar keer scrollen maar zelf zie je alles 10x erger natuurlijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****