Abstract Skinfood - Nail Art


Dat Skinfood lakje... wauw! En wat een leuke reacties op de swatches! Ik heb een compleet andere nail art gemaakt dan anders, iets abstracts. Normaal gesproken verzin ik iets van te voren of zoek ik inspiratie maar dit verzon ik gewoon toen ik bezig ging.
Echt een idee had ik dus niet. Maar wilde eens niet zo moeilijk doen en gewoon wat maken. Twee lichtere kleuren uitgekozen; Mint Me Up van Catrice en de hemelsblauwe van Golden Lady. Wil je de swatch van dit Skinfood lakje dat ik via Ebay heb gekocht nog eens bekijken? Klik dan hier.
Kwastje erbij en tekenen maar!





Streepjes, kruisjes, bloemetjes.... wat het ook mogen zijn. Vind de kleuren combi wel erg gaaf, valt wel op! Vooral die blauwe Golden Lady op dat Skinfood lakje, erg mooi.

Wat vind jij van deze nail art?



14 reacties:

  1. Reacties
    1. leuk om te horen Kelly, dank je wel!

      Verwijderen
  2. Wat artistiek gedaan, heel erg leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yay, this is so pretty and refreshing :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk gedaan...en mooie kleuren combi idd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. onwijs gaaf gedaan! Mooie kleuren heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Vond ze ook wel mooi bij elkaar passen.

      Verwijderen
  6. Lettie11:09

    Idd mooie kleuren zo samen. Het terplekke bedenken wat je gaat doen gaat je goed af. Super mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk bedacht! Matcht heel goed bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****