W7 - 86 Metallic Mercury


Even weer een Gouwe Ouwe. Ik haal de laatste tijd mooie herfst lakken uit mijn lades die ik al eerder heb laten zien. Maar zo zonde dat ze staan te verstoffen! Ook deze duochrome lak van W7 is echt prachtig.
Ik heb meer van deze collectie van W7, allemaal duochrome. Als je de anderen ook wil zien, laat het me weten in de comments!
Perfecte herfstlak dit, al is ie in de zon ook erg mooi, dan zie je heel goed het duochrome effect.

Op naar de swatches!







Is ie niet gaaf? Ben zo blij dat ik deze weer heb op gedaan na wel meer dan een jaar denk ik. W7 is online verkrijgbaar maar meeste vind je bij de OP=OP Shop.
Wat vind jij van Metallic Mercury?



9 reacties:

  1. Prachtige lak, doet me denken aan een lakje die ooit bij de Venomous Villains collectie van MAC zat! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi...is idd een mooie herfstkleur en lijkt een dupe van OPI muir muir on the wall.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een pretty herfstkleurtje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. apart maar gaaf lakje, vooral de shimmers die erin zitten vind ik mooi. W7 is een fijn en gelukkig niet zo duur merk

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****