Taupe meets Pink - Nail Art


Ik vind deze kleuren zo mooi bij elkaar passen; taupe en zacht roze. En om nog wat sparkle toe te voegen heb ik een leuk glitter/ feather lakje van Golden Rose gebruikt.
Nu zijn die feather lakjes heel populair, je ziet ze overal voor bij komen. En toen ik deze van Golden Rose pakte moest ik daar even aan denken; eigenlijk is het hetzelfde. En hij is leuk!

Ik wilde op elke nagels wat anders doen. Zie dat wel vaker voorbij komen op Instagram en zelf denk ik er vaak niet aan maar wilde nu echt wat anders. En vind het leuk dat ik inspireer; mijn nicht en een trouwe volger van mijn blog. Beide foto's staan op de NailTalk Facebook pagina!

Heb ik jou ook geïnspireerd? Laat het me weten en ik plaats je foto!






En, hoe vind je mijn nail art? Geen nagel gelijk maar toch past alles bij elkaar. De middelvinger met plakband gedaan en de rest met verschillende groottes aan dottingtools. Ga dit vaker doen, leuk!

Wat vind jij van mijn Taupe meets Pink nail art?





21 reacties:

  1. Ik vind het prachtig! Ik ben ook groot fan 'skittle' nail art.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw prachtig! wat ben jij toch goed met nail art!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That is a beautiful combination!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie nail art, ziet er super uit!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kleuren passen perfect bij elkaar :-) Ik vind met name de nagel van je middelvinger heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw prachtig erg mooi gedaan;)x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een schattige nail art geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw echt heel erg mooI! vooral je wijsvinger vind ik echt gaaf om te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gedaan! En ik ben het met je eens, ik zou ook niet zo snel de feather lak op al mijn nagels doen. Maar op een accentnagel vind ik het wel heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, ik heb nu ook op elke nagel iets anders maar toch past alles bij elkaar. Mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi gedaan! Leuk ook gecombineerd zo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow, erg mooie nail-art.!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. it's great! congratulations! Do you wanna follow each other? let me know! I wait for you on my blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oeh geweldige nailart weer, ik val in herhaling maar ik vind jou nailarts altijd erg leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg mooi bij elkaar uitgezocht deze kleuren combinatie, vooral de 'bolletjes pink' vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw echt een supertoffe nail art! X Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****