Rimmel - 260 Funtime Fuschia


Funtime Fuschia, moest even een paar keer kijken naar die naam! Maar dat is toch echt de naam die Rimmel verzonnen heeft voor deze super gave kleur. Gewonnen bij een winactie van Jewelyz! Heel gaaf, bedankt meid!
Deze kleur is echt Bam, roze in your face. Vooral in de zon is ie enorm opvallend, zo ontzettend mooi! Ultieme kleur die je gewoon moet dragen als je down wordt met de komende donkere dagen, want hij vrolijkt je gegarandeerd op.

De dekking is goed, met twee lagen compleet gedekt. Met een dikke laag zou zelfs 1 laag wel kunnen. Ik heb geen topcoat op gedaan voor de foto's, dan kun je met eigen ogen zien hoe mooi de glans is. So guys, let's be amazed by Funtime Fuschia.





Dit is echt roze :-) Vind 'm prachtig! Heb er een nail art op gemaakt (kon ik niet laten natuurlijk) die komt binnenkort online. Wat vind jij van dit Rimmel lakje?



14 reacties:

  1. Wat een mooie opvallende kleur :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is supermooi! Ik dacht even dat ik 'm ook had maar die van mij heet Fancy Fushia, lijkt er wel veel op volgens mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yeah I love Funtime Fuschia! Ik heb hem nu ook op (op 1 vinger als accent ;-)).
    Leuk dat je er happy mee bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind 'm ook prachtig! Echt een perfecte roze :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love this type of fuchsia shade - very beautiful swatches :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een geweldig vrolijk kleurtje van Rimmel, deze kende ik nog niet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze kleur staat je erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit was een van mijn eerste lakjes! Supermooie kleur ook!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****