Pupa - 188


Je bent het ongetwijfeld met mij eens dat de actie van het merk Pupa om een gratis nagellakje op te kunnen halen bij de drogist in je stad wel een heel goed idee was. En volgens mij ook een groot succes!

Wel las ik dat Pupa het niet heel handig had aangepakt. Veel winkels wisten van niks en daar sta je dan met je uitgeprinte bon en je goede gedrag... Gelukkig was dit bij de drogist hier in de stad niet het geval en kon ik zo een lakje meenemen op vertoon van de bon. Heel veel keus was er niet, maar wel genoeg om toch ook weer met twee in mijn handen te staan en serieus aan het twijfelen te raken. Paars of donkergroen, paars of donkergroen... Weet niet meer wat de doorslag gaf. Maar ben blij met mijn keus!






Ik vind het een beauty. Hij is zo donker dat ie met weinig licht wel zwart lijkt. De glans is prachtig en hij bleef heel goed zitten. Online vind ik Pupa voor rond de 6,50 euro. Dit zal niet mijn laatste lakje van Pupa zijn. Heel slim van ze.

Wat vind jij van dit lakje?



14 reacties:

  1. Prachtige groene kleur van PUPA! Ben wel een fan van PUPA, met name van hun holografische lakjes. Wel jammer dat die flesjes zo klein zijn, zo ook de kwastjes :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige groene kleur van PUPA! Ben wel een fan van PUPA, met name van hun holografische lakjes. Wel jammer dat die flesjes zo klein zijn, zo ook de kwastjes :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw, kleur. Ik wil ook nog graag een pupa lakje :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw heel mooi! en ook prachtig gelakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. margriet kuper11:59

    Jaaaa. Hele mooie kleur. En natuurlijk een super actie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb nog nooit een lakje van het merk geprobeerd, maar hij ziet er wel prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf kleurtje heb je uitgezocht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, prachtig kleurtje!
    x

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****