Lady Peacock - Nail art


Decals... Ik heb laatst mijn lades opgeruimd en ik vond enorm veel stickers en decals. Natuurlijk leuk om je nagels mee te versieren maar ben meer van de free hand, vind het leuk om te doen. Maar vond deze ook wel erg lief..

Ik heb er verder niet veel aan gedaan behalve wat stipjes met een dottingtool, met zwart en een glitter lakje maar die zie je bijna niet op de foto jammer genoeg.





De decals zijn echt heel gaaf! En zo makkelijk mee te werken. Je dipt ze in water voor een x aantal seconden en plaatst ze dan op je met water ietwat natgemaakte nagel (zo kun je 'm nog verplaatsen). And there you go! Vond de zwarte stipjes er nog wel leuk bij staan.

Wat vind jij van mijn Lady Peacock nail art?







14 reacties:

  1. Wat lief! Ziet er erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, wat een lieve nail art :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuk zijn ze geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OHHHH that is sooo pretty - what a perfect combination :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel mooi uit, zeker ook met dat lichtroze lakje eronder. Ik heb zelf nog nooit waterdecals gebruikt eigenlijk hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lettie20:34

    Wat leuk is dat. Moet ook maar eens achter zulke stickers aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een onwijs leuke stickertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waterdecals vind ik ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****