Kleancolor - 69 Plum


Plum is wel een kleur waar ik van hou. En deze van Kleancolor is ook een 'gouwe ouwe' want die heb ik al een poosje. Kon mij wel herinneren dat ie vrij langzaam droogde en dat had ik goed onthouden.

En toch wilde ik 'm weer op doen. Ik hou van dit soort kleuren en heb zo'n kleur van een ander merk en die droogt gek genoeg ook niet heel snel. Je zou bijna denken dat het aan de kleur ligt ;-)

De dekking van deze lak laat wel wat te wensen over. Ik heb drie lagen nodig voor een volledige dekking en dan alsnog zie je plekken die lichter zijn. Een hele dikke laag wil je ook niet, geloof mij, dat is met 3 uren nog niet droog. En toch is ie mooi. En toch kijk ik naar mijn plum gelakte nagels en geniet.






En, wat vind jij? Ik hou 'm en zal 'm zeker weer eens dragen. Niet de eerstkomende 4 maanden, maar toch.
Helaas is de nagel van mijn wijsvinger op deze hand nu afgebroken en het kleinste nageltje aan mijn twee handen geworden, dus laten we hopen dat mijn rechterhand lief blijft. Fijn weekend!!

Wat vind jij van dit plum kleurtje?



8 reacties:

  1. wow apart kleurtje, dacht eerst dat het oud roze was maar het is zelfs een beetje roodachtig, gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That's a pretty and slightly vampy red :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw, wat een lovely kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****