Halloween nails- Inspiration


Wow, wat een harde wind! Ongelofelijk...
Dat leverde leuke foto's op, zo'n oproepje op Twitter. Leuk! Het is bijna Halloween. En wilde graag wat inspiratie geven als het op nail art aan komt.
Ik heb vier foto's via de mail gekregen! Die laat ik als eerst zien en daarna nog wat leuke inspiratie foto's die ik gewoon van het internet heb afgeplukt.


Dailynailsart heeft deze ingestuurd, gaaf dat lichtgevende effect!


Kim van @snorropatrick heeft deze ingestuurd, leuke ideetjes!


Protectyournails heeft deze ingestuurd, vind 'm leuk met die pompoentjes!

En ik kreeg een foto ingestuurd van Nailartcreations, die heeft de nagels van haar zus versierd, erg erg gaaf!


Leuke nail arts! Hier nog een aantal.

Bron



Bron





Bovenste twee zijn beide van MadamLuck en wauw wat een talent zeg! Zeker de moeite waard haar blog te bekijken, de link staat onder de eerste foto van haar.

Bron
Bron


Allemaal alvast een hele leuke en scary Halloween toegewenst! Hoop dat je hier wat inspiratie hebt op kunnen doen.  



7 reacties:

  1. Leuk artikel! En genoeg inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vooral om de eerste moest ik flink lachen, inderdaad leuke inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke nail-arts allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind ze allemaal leuk! Skull nails vind ik wel het gaafste :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****