Golden Stripes - Nail Art


Zo'n nail art die lang blijft liggen in mijn map voor artikelen.... Zo'n nail art waar je niet tevreden mee bent en dus eigenlijk liever niet op je blog zet. Nu toch maar het besluit het online te zetten bij gebrek aan artikelen door trillende handjes (lakken wilde echt niet).
Het is een hele simpele nail art die heel anders is gelopen dan mijn bedoeling was. Ik zou een leuke tape mani maken, maar de tape die ik heb is denk ik aan de oude kant. Heb het al vrij lang. Wat er gebeurde was dat de helft van de tape losliet op mijn gelakte nagels. En was dus genoodzaakt de tape te laten zitten.




Heb er het best van gemaakt maar niet iets wat is op mijn nagels zou willen houden voor een aantal dagen. En wel een gepruts om die tape wat nauwkeurig af te knippen! Er is nieuwe striping tape onderweg naar me dus ik hoop binnenkort er wel wat leuks mee te maken!

Wat vind jij van deze nail art?



6 reacties:

  1. oeh gaaf gedaan, eens niet druk maar net goed met het goud, me likes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er feestelijk uit! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Coooool! Sowieso vind ik goud en wit heel chique in combinatie met elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****