Golden Lady nailpolish - 347


I'm back! Op Twitter heb je misschien wel wat mee gekregen; ben ziek geweest. Kon het echt even niet opbrengen om artikelen te schrijven of uberhaupt online te zetten. Ook het lezen van jullie blogs is er bij in geschoten. Maar ik haal de schade wel in :-) Rustig aan kom ik zo beetje bij beetje terug!

Golden Lady, wel eens van gehoord? Voor mij was het een compleet onbekend merk. Op Instagram heb je al mijn Golden Lady (en Flormar!) lakjes kunnen bewonderen. Aldaar vertelde ik ook dat mijn zus deze uit Turkije heeft meegenomen voor me en ben er erg blij mee!

Deze lak verraste mij toch wel. Hij is wat sheer en meestal heb ik wel opvallende kleurtjes op. Maar hij is lief en zacht roze en was heel snel droog. Daarbij erg geschikt voor een mooie nailart, ter vervanging van de witte lak. Wat mij ook opvalt is dat elke lakje, zowel als van Golden Lady en Flormar een sticker hebben met de info, onder andere de houdbaarheid.


Hier de swatches!






Ik was verbaasd over hoe snel ie droog was. Wat een lief lakje he? Heb er een leuke nail art op gemaakt van decals die ik ook in huis had en steeds maar bleven liggen. Ik heb nog twee van dit merk; een groene en een blauwe, my favorite colors! Ik denk dat de dekking daarvan ook goed is, moet ze nog swatchen. Dit zijn twee laagjes van deze Golden Lady. Stay tuned voor de rest van de lakjes uit Turkije en de nail art.

Wat vind jij van dit lakje?







5 reacties:

  1. Dit is zeker een lief kleurtje! Kun je leuke dingen mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief lakje! Fijn dat je weer opgeknapt bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, this is so pretty and feminine - love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi zacht roze, past je heel goed.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****