Gold and Leaves - Nail Art


Deze nail art lijkt wel een klein beetje op een nail art die ik eerder maakte, vrij lang geleden. Die had een zwarte basis met gouden oogschaduw en gekleurde bloemen. Vond die zo leuk dat ik 'm nog eens maakte, alleen dan nu op Squeeze Me van Catrice.
Wederom had ik acrylverf kunnen gebruiken, maar dit keer toch voor de nagellak gegaan. Ik wissel het wel eens af al merk ik toch dat acrylverf zoveel prettiger werkt met de juiste kwastjes.

De gouden glitterlak kreeg ik van Angelique van Beautyfizz en hij is echt prachtig!






Ik vind 'm erg leuk geworden, lief zo met die roze bloemetjes. Moest die lak van ColorClub moest ik ook even showen, een echte glitterbom. Fijn weekend!

Wat vind jij van deze nail art?




19 reacties:

  1. Oh, wat ontzettend mooi zeg!
    Welke kleur is dat van Color Club?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gingerbread heet ie! Echt gave glitterlak!

      Verwijderen
    2. Dankjewel! Hij is inderdaad prachtig.
      Ik heb zelf Enchanted Holiday van Color Club maar die is toch niet echt hetzelfde.

      Verwijderen
    3. Ze lijken wel op elkaar zeg, Enchanted Holiday is ook mooi!

      Verwijderen
  2. Ah wat een lieve nailart! Erg schattig.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It's very pretty, like a piece of luxurious fabric... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onwijs mooi! Die gouden kleur is echt een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastic job! Love that Color Club glitter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat knap zeg! Echt heeel mooi! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaa die ken ik nog wel, je 'andere' blaadjes. Maar deze is ook weer super mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw wat een prachtig stukje kunst weer op je nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, heel mooi! Super gedaan!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een awesome nail art! Erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wauw, deze nail art is echt prachtig! Wat knap dat je dit kan. x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg mooi, die gouden glittertjes maken het hélemaal af vind ik;-)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****