Fuschia Sparkle - Nail Art


Even geleden heb ik jullie swatches laten zien van een Rimmel lak met de naam Funtime Fuschia. Het is zo'n ongelofelijk, mooie, roze intense kleur en een nail art is daar zo op gemaakt. Al kun je dit misschien niet echt een nail art noemen.

Anybody can do it! Men neme een sponsje, make up spons bijvoorbeeld en een lakje. Je 'pakt' met het sponsje wat lak op en dept dit op de nagel, bij de nagelriemen. Wat er op de huid komt haal je weg met een wattenstaafje. Topcoat en voila! Ik heb voor de glitter een lakje van W7 gebruikt.





Had maar geluk met dat zonnetje, wat deze lak is in de zon echt op zijn felst en mooist!
Het kan zijn dat je gemerkt hebt dat er wat minder artikelen online komen. Dit heeft te maken met mijn gezondheid! Ik doe zeker mijn best elke dag wat online te zetten :-)

Wat vind jij van deze 'nail art'?



14 reacties:

  1. Wauw, hij is erg mooi! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lettie15:44

    Mooi weer! Je moet je niet schuldig voelen hoor als er minder online komt. Het moet voor jou wel leuk blijven en je gezondheid gaat voor!!!! Hoop dat het snel wat beter gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! En lekker vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En ... Beterschap. Ziek maar goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De eerste creatie van je die ik niet zo vind en het rare is ik kan niet eens de vinger erop leggen wat het een net nietje maakt. De onder kleur vind ik daarin tegen wel echt amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It is such a pretty gradient, very lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi de kleurencombinatie, ook leuk dat de glittertjes een beetje ongelijkmatig aflopen;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love this reversed gradient!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****