Funtime Aztec - Nail art


Aztec! Yes! Leuk en tijdrovend. Maar oh zo belonend als je het af hebt! Want net als bij een holografische lak blijf je er naar kijken. Naar die kleine streepjes en stipjes.


Op Funtime Fuschia van Rimmel heb ik een gave aztec nail art gemaakt. Ik wist van de vorige keer hoeveel tijd er in ging zitten en daar moet je echt zin in hebben. Vooral als je op elke nagel een klein design wil maken. Maar de zin was er, de verf was er, de gave roze lak van Rimmel en zo kwam dit uit mijn handen.







Ik wil wel weer aztec nagels maken binnenkort. Maar dan eens met compleet andere kleuren. Ga eens even brainstormen...  Wat vind jij van mijn aztec nagels?




17 reacties:

  1. Hier moet je inderdaad tijd & zin in hebben ;-) Wauw, wat is het gaaf..!!! En, het ziet er ook zo netjes uit. Hopelijk kun je er een paar dagen van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW geweldig!
    Ik ga het ook een keer (proberen) te maken! Met veel groen en blauw tinten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze echt geweldig! Heel mooi gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jemig, wat een werk zit daar in! Ontzettend mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. That is one of the prettiest aztec mani's ever, well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. drukke maar oh zo geweldige nailart, top gedaan weer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. margriet kuper19:34

    heel mooi gedaan hoor...kan me voorstellen dat je daar even voor moet gaan zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gewellllllllllllldige nail art!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw, erg mooi geworden.!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow! It looks fantastic! ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow erg gaaf! Je bent echt goed

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hou niet zo van aztec maar de jouwe is wel heel fijn gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg knap gedaan, kan me voorstellen dat daar flink wat tijd in heeft gezeten;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een kunstwerkje is dat geworden!
    Het ziet er echt heel gaaf uit :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****