Flormar - 365


Dit is pas ROOD. Wat een gave kleur! De shimmer die er doorheen zit maakt deze lak nog opvallender. En rood is de laatste tijd echt wel mijn kleur...

Lang heb ik geen rood gedragen. Vond het toch wat te opvallend en had niet het idee dat het zo bij mijn huidskleur paste. Maar daar ben ik anders over gaan denken ;-)

Hier een lakje van Flormar, een van de lakken die ik van mijn zus kreeg na haar vakantie in Turkije.






Wat zei ik je? ROOD! haha! Het is echt een prachtige lak en de shimmer maakt 'm nog meer een eyecatcher. Mooi lakje wat vrij snel droogt.

Wat vind jij van dit rode Flormar lakje?



10 reacties:

  1. wauw prachtige kleur! Flormar is echt een favoriet hier geworden, binnenkort maar eens naar Amsterdam om een kijkje te nemen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Erg mooi en chique!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW! Die knalt er echt uit! Staat je goed, ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw die is echt rood. Mooi zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die is inderdaad ROOD! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****