Flormar 068 Plus Quartz


Flormar, zo vaak voorbij zien komen op andere blogs en altijd nieuwsgierig geweest. En ineens heb ik er zelf een paar in mijn bezit; leuk! Erg benieuwd hoe de dekking zou zijn. Op Instagram kwamen er positieve geluiden over.
Het is een donkerrode lak met een mooie rode shimmer die een ongelofelijke glans geeft. Niet verwacht dat ie zo mooi zou zijn. Het smalle lange kwastje lakte ook prima, al mag het van mij misschien wel iets breder zijn.






Met twee laagjes is ie mooi compleet dekkend. Vind de Flormar lakken vrij snel drogen, valt mij mee! De shimmer is prachtig, vooral in het zonnetje. En deze foto's zijn gemaakt zonder topcoat! Las dat Flormar een winkel heeft geopend in Amsterdam. Wel grappig ook te lezen dat de gehele productie in Turkije wordt gedaan; daar halen de meesten deze lakjes vandaan en mijn zus dus ook! Flormar heeft nog parfum ontwikkeld, make-up en make-up tools en gezichts en lichaamsproducten. Daar heb ik zelf nog nooit wat van gezien. Omdat ik 'm gekregen heb weet ik geen exacte prijs, maar wel een lekker budget lakje in ieder geval...  Ik geloof dat ik wel een rood liefhebber aan het worden ben...

Wat vind jij van dit donkerrode lakje?



10 reacties:

  1. De kleur is echt prachtig! Rood is altijd goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw dat is een chique kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh yes, that is such a beautiful polish - vampy and gorgeous!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw prachtige lak! Perfect voor de kerst! Flormar komt volgens mij nu ook in Amsterdam te zitten :-) Hopelijk op nog meer plekken, als Kiko dan ook even komt is mijn hartje compleet haha

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****