Essie - DJ Play that song


Wat een leuke verrassing om dit lakje te winnen! Had het nog niet gezien op Facebook toen mijn zus mij een bericht stuurde dat ik Facebook moest checken. En ja, daar zag ik mijn naam staan bij de winactie die Enchantra had gegeven; win Essie's DJ play that song. YES!





Ik kreeg een leuk pakketje opgestuurd met een mooie spiegeltje van Sleek, glitter lipgloss en dit lakje, erg feestelijk. Nog meer verrast was ik toen ik erachter kwam dat het een jelly lakje is en die had ik nog niet geprobeerd. Had wel al gelezen dat jelly lakjes vaak wat moeilijk lakken maar dat ging best goed! De dekking was meer een uitdaging, maar als ie dan ook zit.... Een echte beauty. Kijk je mee?


Dit is 1 laag van dit lakje. Hij lijkt echt zo roze!


Dit zijn twee lagen. Toch dekt hij niet geheel en een derde laag is nodig.


Yes! Drie lagen en de dekking is perfect! Hij droogt een beetje mat op, wauw!




Vond 'm mat al mooi, maar met een topcoat vond ik 'm echt af. Hij is prachtig! En zit als een huis; ik heb 'm lang gedragen zonder chips of iets dergelijks. Kwaliteit een dikke plus! Het flesje staat nu te pronken bij mijn andere Essie lakjes. Bedankt Enchantra! :-D

Wat vind jij van DJ play that song?





12 reacties:

  1. Wat een mooi kleurtje! Wel aparte dekking, de meeste Essie lakjes hebben met 1 laag al een betere dekking. Maar de jelly lakjes kende ik nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vind het een geweldig kleurtje, zitten volgens mij ook mooie shimmers in, Essie is echt een van mijn favoriete nagellak merken en ik heb niet zo heel veel met nagellak haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. That is a gorgeous purple - very beautiful!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem20:40

    heel mooie kleur..en natuurlijk super leuk om te winnen..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, die is prachtig! Hij staat je ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie paarse kleur en de naam is leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kleurtje, ik vind de naam echt leuk!

    Keep on bloggin',
    Summer

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****