Elephant Foil - Nail Art


Ik wilde heel graag weer eens wat met folie maken maar wist niet zo goed wat precies. Niet weer een hele nagel met verschillende folies. Ben met de folie lijm aan de slag gegaan en zo een vorm getekend op mijn nagel.
Elke keer als ik naar mijn nagels keek zag ik toch op een of andere manier een olifanten vorm, geen idee of jij dit er ook in ziet haha maar ik vond het wel een leuke naam voor deze nail art! Ik heb een witte lak van W7 gebruikt, folie uiteraard en First Mate van China Glaze.





Ik vind het leuk geworden! De stipjes heb ik er bij gedaan omdat ik het anders wat leeg vond. Maar achteraf vond ik het zonder misschien toch wel leuker. Weet ik voor een volgende keer!

Wat vind jij van deze nail art?



9 reacties:

  1. Ziet er mooi uit! Doet me meer denken aan de zee/oceaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, heel mooi gedaan!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg leuk en die stipjes maken t juist af vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk! De vormen doen mij inderdaad ook wel aan olifanten denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk met dat foil (toch?) leuke kleuren heb je ook gebruikt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAUW! Supercool gedaan! Echt heel erg mooi! :D

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****