Catrice - Karl Says Tres Chic


Niet gedacht dat ik dit lakje zo mooi zou vinden. Hij is een van de Ultimate Nudes van Catrice. Heb eerder een nude lakje gehad en ik vind het niet zo bij me passen. Maar dit is zo'n subtiel en mooi roze lakje!
Het is wederom een lakje uit de collectie van Angelique, die mij een heleboel van haar nagellak heeft geschonken. En helemaal onderaan lag dit lakje genaamd Karl Says Tres Chic, grappig!

Baalde wel enorm; ik maak veel foto's voor een swatch om zeker te zijn dat ik goede foto's heb die niet bewogen zijn. Maar ik denk dat ik een dag had met trillende handen (die ik toch al gauw heb) en veel foto's waren bewogen, jammer! Gelukkig zaten er nog wel een aantal goede bij.





Wat een lief kleurtje he? Ik heb hier uiteraard ook een nail art op gemaakt en als je NailTalk op Facebook volgt dat weet je hoe deze er uit ziet; heb een foto gedeeld van een trouwe volger genaamd Margriet, die deze nail art heeft nagemaakt :-) Erg leuk geworden! Stay Tuned!




18 reacties:

  1. Ik heb hem ook, erg mooi! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een leuk kleurtje! Ik was de laatste niet meer zo onder de indruk van catrice natellakjes, maar deze is echt super mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moooooi!! Ik heb hem ook, maar bij mij staat ie niet zo mooi als bij jou :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat een lieverd! Hihi, echt mooi kleurtje :-)
    Ik heb van Rimmel - Ring a Ring o Roses en die lijkt hier heel erg op, iets donkerder misschien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een erg mooi lakje! Je hebt trouwens prachtige nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb deze zelf ook nog liggen, blijft een lief kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, heel mooi kleurtje!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. deze heb ik ook, erg mooi! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bij jou staat 'ie veel mooier dan bij mij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. It looks really pretty on you - very delicate and yet bold!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nudes blijven altijd mooi, fijn kleurtje:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. camera`s zijn niet zo ligt heb het zelf ook dat mijn handen snel gaan trillen ervan. Het kleurtje is in ieder geval geweldig op jou handen, zo leuk om te zien dat je er blij mee bent, daar doe ik het voor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, dit is zoooooooo helemaal mijn kleur, I LOVE IT!!!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****