Catrice - 34 Squeeze Me


Je moest eens weten hoe lang ik deze al in mijn kast had staan... De nieuwe collectie kwam uit en er kwam een overload aan swatches op bloglovin' voorbij. Toen heb ik 'm eventjes opgeborgen. Ben wel gek op nagellak met een andere kleur shimmer! Dit is donkerblauw met een gouden shimmer, wat de kleur wat grijzig maakt.
Nu, een hele poos later en helemaal vergeten zag ik een swatch voorbij komen en dacht wauw, die is mooi! And so here it is, long forgotten but very beautiful, Squeeze Me van Catrice.

Ik heb buiten foto's gemaakt en binnen. Hoe dan ook, hij is echt prachtig.







Het is een beauty he? De dekking is goed, ook met 1 laag. Dit zijn wel twee lagen nagellak. De shimmer is niet heel opvallend maar net genoeg om er steeds weer naar de willen kijken. Ook op deze lak heb ik een nail art gemaakt, coming soon! Catrice is verkrijgbaar Kruidvat en Trekpleister voor 2,99.

Wat vind jij van Squeeze Me?



15 reacties:

  1. wat een geweldige herfstige kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh mooi kleurtje, dit zijn echt mijn favo kleurtjes voor in de winter :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je toch mooie handen/nagels!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb hem zelf ook en het blijft echt een heel mooi kleurtje :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kleur, heel tijdloos! En wat een leuke naam;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. That's a gorgeous color for fall!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kleurtje voor de herfst!

    Keep on bloggin',
    Summer

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kleur! Ik heb deze laatst gekocht voor één euro.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is inderdaad mooi! ooh ik moet deze ook eens nodig een keertje swatchen. Ja het is herkenbaar hoor, vergeten dat je een bepaalde nagellak nog hebt staan. Hihi ik zal m eerst moeten afstoffen ben ik bang. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wauw deze is inderdaad heel mooi!
    Deze lak is me in het schap eigenlijk nog nooit opgevallen :o

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****