Autumn nails! - Nail art


Eventjes geleden heb ik een artikel gemaakt over herfstnagels. Om inspiratie op te doen voor mooie nail arts. Zelf kwam ik in de verleiding om mijn acrylverf te pakken en blaadjes te schilderen op de donkerrode lak van Flormar.
Ik heb een aantal klodders acrylverf op papier gemixt. Goud, geel en rood. Mixen maar en je krijgt typische herfstkleuren. Helaas moet ik zeggen dat mijn meest favoriete nail art kwastje zijn beste tijd heeft gehad en ik er eigenlijk afscheid van moet nemen. Heb nieuwe besteld en die krijg ik hopelijk gauw binnen.





Dit is herfstig, of niet? Niet dat ik zo gek ben op de herfst hoor, maar leek mij leuk om zo'n nail art te maken. Heb jij ook al een herfst nail art gemaakt?



14 reacties:

  1. Lettie10:31

    Vind je nagels weer super mooi! Knap dat je er iedere keer weer kunstwerkjes van weet te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar bestel jij je kwastjes? En, welke zijn het? Daar ben ik erg nieuwsgierig naar. Ik vind de nail art heel mooi! Je bent weer heerlijk creatief beziggeweest :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie herfst nail art!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk gedaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. margriet kuper17:00

    Heel mooi gemaakt, en idd echte herfstkleuren..past perfect bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Rian21:02

    Zoals altijd, weer even spectaculair!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geweldige nailart, vooral de basis kleur vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****