Autumn nail art - Inspiration


Het is weer herfst. De beloofde Indian Summer is uitgebleven, tenminste hier wel, en de blaadjes vallen van de bomen. Hoewel ik een zomer mens ben, de zon mij energie geeft, iedereen vrolijker is, vind ik het wel wat hebben weer. Heb alleen een hekel aan de regen en harde wind. Maar lekker op de bank met een dekentje en de mooie kleuren buiten inspireren wel!

Hier wat nail art ideetjes voor de kunstenaressen onder ons. Laat je inspireren!

Bron

Bron

Bron

Bron

Bron

Bron

Bron


Ik heb zelf ook nog een ideetje; geen idee hoe ik dat ga doen maar wie weet zie je hier binnenkort wel een mooie herfst nail art voorbij komen!

Heb jij al ideeën voor een autumn nail art?






3 reacties:

  1. Mooie kunstwerkjes zitten erbij!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze allemaal erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog niet aan gedacht eigenlijk, ik zit nog met het goede weer in mijn hoofd. Ik wou dat het zomer bleef. Dit zijn wel mooie nail art inspiraties.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****