Abstract - Nail Art


Dit had ik nog nooit geprobeerd en dat is gek gezien ik toch wel vaak tape mani's maak! Het leek me nooit echt wat maar wilde nu toch eens wat nieuws. And so I did.
Je gebruikt inderdaad plakband, maar nu lak je eerst een laag op het plakband zelf. Dit laat je goed drogen en dan kun je er een vorm uit knippen. Vervolgens plak je dit op je gelakte nagels en voila!
Het is makkelijk te maken en het resultaat vond ik leuker dan verwacht. De lakken die ik heb gebruikt zijn China Glaze First Mate, de donkerblauwe, Karl Says Tres Chic van Catrice en Green Apple van Golden Lady.





Het heeft wel wat abstract, vandaar de naam. Je doet een topcoat er over en zo zijn je "stickers" compleet beschermd. Lijkt me leuk om nog eens te doen, maar dan met andere vormen. Al lijkt me dat lastig knippen uit plakband!

Wat vind jij van deze nail art?





22 reacties:

  1. Ik moet dit ook nog steeds een keer proberen, zo mooi!
    Je zou ook vormpjes kunnen maken pons.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben al geruime tijd op zoek naar leuke kleine ponsvormpjes maar kan ze niet vinden! Ben benieuwd naar je creatie :-D

      Verwijderen
    2. Kleine ponsen zijn inderdaad lastig te vinden. Ik heb een keer een katje gekocht bij Action maar die is toch wel aan de grote kant.
      Pipoos is trouwens een hobbywinkel, ik denk inderaad dat je bij zo'n soort winkel de grootste kans hebt om zoiets te vinden.

      Verwijderen
  2. Ik vind hem erg leuk, de kleurencombinatie is ook goed uitgezocht;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk!! Als je een andere vorm wilt kun je dat met van die ponssetjes doen. Dat las ik laatst ook op een blog. Ik heb zo'n setje. Het is een beetje anders dan dit,maar t principe is zo: Je pakt een plastic insteekhoesje en plakt daar plakband op. ponst daar een figuurtje in en haalt t plakband eraf waardoor je t op je nagels kunt plakken en dan dat figuurtje op je nagels krijgt (door t sjabloontje dus) Ik hoop dat je t zo een beetje snapt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet het, ik zoek er al heel lang naar. Action had ze, maar de vormpjes die er waren vond ik niet echt geweldig voor op mijn nagels. De meeste ponsmachientjes hebben alweer een te grote vorm voor op een smalle nagel! Maar wie weet kom ik het nog eens tegen! Dank je Margriet!

      Verwijderen
    2. ik had ze bij de lidl gehaald.. pipoos misschien??

      Verwijderen
    3. Lidl kom ik bijna nooit! Zal er eens gaan kijken. Pipoos zegt me niks ;-) Ik zie het wel, kom vast nog wel eens wat leuks tegen!

      Verwijderen
    4. https://www.pipooswebstore.com/categorie.asp?cat=D4&subcat=D81 dit is de webshop van pipoos,maar hier in de stad zit ook 'echte' winkel..

      Verwijderen
  4. I can only say wow, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I like this so much - like in so SO much!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je kan zo voor picasso in dienst gaan haha! Leuk gedaan weer, dat groene lakje vind ik wel erg mooi eigenlijk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whaha jaaa leuk! Dank je Angelique :-)

      Verwijderen
  7. Mooi hoor!! Plak je de vormpjes dan in de natte nagellak?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel :-) Nee had gewoon droge nagels. De plakband plakt van zichzelf en met een topcoat blijft het goed zitten!

      Verwijderen
    2. Wil je ook je Halloween nail art op NailTalk terug zien? Mail dan eventjes naar nailtalk@mail.com :-)

      Verwijderen
    3. Oh natuurlijk, wat handig! Leuke manier!

      Verwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****