Yellow Chunk

Glitterlakjes met gewone lakken combineren. Wat staat nu leuk? Welke gekleurde glitters staat leuk bij het lakje? Ik gebruik niet zo vaak glitter lakjes om heel eerlijk te zijn. Meer voor een feestje en ik feest niet zo veel. Maar toen ik deze tegenkwam moest ik er iets mee doen. Dat leverde een leuke verrassing op!


De Chuncky Holo Fuchsia van Kleancolor is een soort holo topcoat met een rood/ roze lak. Vind zoiets wel lastig te combineren... Was deze hele lak vergeten; heb 'm al zo lang! Besloot 'm over de gele lak te doen die ik op had en de kleur die tevoorschijn kwam vond ik een wauw waard!





Het is een prachtige roze kleur geworden met hele mooie holo glitter er in. In de zon nog vele malen mooier... Wat vind jij van deze combi?




10 reacties:

  1. wat een prachtige combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gave combi, geeft een beetje een roze rode kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat is dat mooi geworden! Leuk, zo'n nieuwe combinatie ontdekken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die kleur had ik niet verwacht!! Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een aparte kleur komt eruit! Haha dat had ik niet verwacht ;-) Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, deze is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, prachtige combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw, prachtige kleurencombi.!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****