Wishlist!

Het meeste wat ik in mijn bezit heb aan nagellak is budget. Dat is wat ik mij kan veroorloven en soms kan ik eens door een leuke actie wat duurdere lakken aanschaffen zoals bijvoorbeeld een Essie lakje. En dan zo af en toe, komt er wat voorbij, waarvan je zucht en denkt, ohhh, hebben hebben! Alleen dat prijskaartje steekt zijn tong naar je uit.


En ook al is het een leuk prijsje, dan moet ik ook maar net die maand wat te besteden hebben. En zo kwam ik op mijn wishlist; een lijstje wat ik in mijn agenda bijhoudt met namen van lakjes die ik nog graag zou willen hebben. So here we go!



Een bescheiden wishlist toch? Vooral veel China Glaze geloof ik.

1. Een heel gaaf lakje van Zoya, genaamd Channing. Komt uit de Satin & Cashmere collectie, waarvan de rest ook erg mooi is.

2. Ik zou de hele Autumn Nights 2013 collectie van China Glaze wel willen hebben, wat prachtig! Dit is Rendezvous With You.

3. Tongue & Chic heet dit lakje van China Glaze, ook van de Autumn Nights collectie.

4. Color club heeft een hele gave collectie genaamd Halo Hues 2013. Het holografische effect van deze lakken is echt betoverend. Ze zijn prachtig!!

5. Nieuwe trend, feather of furry lakken. Zijn kleine korte strookjes in je lak die een soort 'vachtje' maken.
China Glaze, Flock Together.

6. Een duur merk; Illamasqua. Die hebben een hele leuke nagellak collectie met stipjes erin, de I'MPERFECTION collectie. Met eggshell look.

7. Weer eentje van de Autumn Nights collectie, genaamd Red-Y & Willing van China Glaze.

8. Don't Make Me Wine van China Glaze, ook uit dezelfde collectie. Beauty!!

9. Deze staat op de wishlist omdat ik geen enkel lakje van Nubar heb en erg nieuwsgierig ben naar de kwaliteit er van. Het is een duur merk, maar heeft hele mooie collecties. Jelly's, holo's en mooie creme lakken.

Ik weet zeker dat ik mijn wishlist zo nog aan kan vullen met een aantal lakken; elke dag zie ik wel iets moois voorbij komen op andere blogs. Maar dit is wel mijn top 19, of 9 haha.
Wat staat er op jouw wishlist?



9 reacties:

  1. Wauw nummer 8 is echt een onwijs mooie kleur! En die feather lakjes blijven heel leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker een bescheiden wishlist! De Halo Hues van Color Club zou ik het liefst ook wel allemaal willen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat lakje van zoya is mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie wishlist! :) Ik heb 2 lakjes van de color club halo hues t is echt de moeite waard

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn wishlist zou de jouwe kunnen zijn ;-). Mooie lakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. die lakjes in het begin plaatje zijn zo super schattig haha!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****