WIC Herome - 184 Adelaide

Vandaag een lakje van WIC Herome, een oranje lak met een mooie shimmer. Ik heb geen lakken verder van Herome voor zover ik weet (mijn stash is nu zo'n 335 potjes rijk) al heb ik wel een topcoat en basecoat van Herome gebruikt en dat beviel mij heel goed. Mooie glans en snel droog, ideaal.


Dit lakje heet Adelaide. Oranje, met een mooie zilveren, hele subtiele shimmer. Hij lakt makkelijk met een ietwat breder kwastje en de lak dekt met twee lagen.





Ik vind het een mooi kleurtje, maar ook wat saai. Het is niet een lakje waar ik zo af en toe naar kijk en denk wauw, ik laat het er zo lang mogelijk op. Leuk voor een nail art misschien, zo vind ik 'm niet heel boeiend.

Wat vind jij van Adelaide?



12 reacties:

  1. Deze heb ik ook, maar ik vind 'm bij mezelf niet zo mooi staan. Wat een lange nagels heb je trouwens! Knap dat je daarmee kunt werken, poetsen, typen, etc.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het best wel een leuk kleurtje, maar inderdaad hij zou heel wat meer geven met een nail-art erover

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleur, maar ik snap inderdaad wat je bedoeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. margriet kuper18:37

    best leuk lakje maar idd zo niet super bijzonder. met nailart erop wel leuk denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kleur ^^!

    xx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch wel, hij staat je goed vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw gave kleur! Mooie shimmers zitten erin!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****