Triangle - Nail Art


Ik heb dit keer echt wat anders dan anders. Het patroontje heb je wel al voorbij zien komen in deze nail art, op de pink!


Zoals je op de foto kunt zien heb ik een lakje van John van G gebruikt en een lakje van Maybelline, een koraal lakje.






Achteraf spijt dat ik geen acrylverf heb gebruikt in plaats van de koraal kleur van Maybelinne. Hij dekt niet zo heel erg goed en moest nadat het droog was weer er over heen met het kwastje. Duurde lang en een eeuwigheid voordat het droog was. Weet ik weer voor de volgende keer! Maar het resultaat heb ik van genoten. Kunstig en vind de kleuren prachtig bij elkaar. Geslaagd!

Wat vind jij van mijn Triangle nail art?





19 reacties:

  1. Ik vind deze nailart zo leuk, zowel qua patroon als qua kleurencombinatie...!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. margriet kuper11:05

    super leuk....vraag me toch echt af hoe je t doet....ik heb helaas niet zo'n vaste hand maar zou t graag willen kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw, heel pretty! Deze lijkt me ook heel pretty met wit en lichte pastelkleuren :)
    Zou je me misschien willen volgen? Ik ben al mijn volgers kwijt :(
    Kusjes, Saar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi en knap gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, heel mooie nailart!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Ik vind de kleuren ook heel mooi gecombineerd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw, heel gaaf! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi gedaan! En de kleuren passen zo goed bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk gedaan. Hippe kleurtjes zo samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig!!! Ik wil hem ook op mn nagels!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. That's so cool and beautiful!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. stukje kunst op de nagel, leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****