Sweet Pink - nail art

Op Instagram post ik altijd eerst mijn nail arts. En mijn nagelwerkjes hebben me binnen een korte tijd al heel wat volgers opgeleverd, echt niet verwacht! En hier kreeg ik ook leuke reacties op en vele likes. So here it is!


Ik heb de nail art Sweet Pink genoemd omdat ik het OPI lakje zo'n lief, roze kleurtje vind. En die grijze van Essence past er ook perfect bij. De roze heet Sparrow me the Drama en de grijze is Get Arty van Essence's limited edition Vintage District.

Er hoorde eigenlijk nog een lakje bij, een glitterlakje van P2 die ik heb aangebracht op de wijsvinger. Totally forgot!





Ik vond het wel een leuk idee om op elke nagel iets anders te doen, dat doe ik niet vaak. Meestal maak ik 1 accentnagel of alles hetzelfde, maar vond ik dit wel verfrissend!

Wat vind jij van mijn Sweet Pink nail art?


Volg mij ook op Facebook en op Instagram!



18 reacties:

  1. Heel leuke nailart! Ik vind het er leuk uitzien om op elke nagel iets anders te doen, zie het ook veel vaker de laatste tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de wijsvinger met het glitter accent het leukste! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aww, that really is sweet and pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo schattig! Ik vind vooral dat gestreepte heel erg leuk;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg gaaf! En de kleuren passen perfect bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben echt jaloers op jou nailart talenten, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kleurencombinatie! Ik heb die grijze kleur ook. Je brengt me op ideetjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk. Je ringvinger doet me denken aan een nail art die ik enkele weken geleden maakte :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vind m leuk! Die combi van roze/grijs verbaasd me echt, nooit verwacht dat dit zo mooi kon zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke nailart heb je weer gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. How cute! Love the color combo too :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****