Summer Tape Mani - Nail art

Zoals wel bekend is zijn ik en plakband onafscheidelijk. Moet maar eens gaan knutselen met washi tape geloof ik, alsof het voor mij gemaakt is haha! Ik wilde iets vrolijks maken met lichte opvallende kleurtjes. Behalve de zwarte kleur (die is niet bepaald licht maar ok, dan wel opvallend) toch aardig gelukt.



Welke kleurtjes ik heb gebruikt? Mint Candy Apple van Essie, Essie's Madison Ave-hue en een zwarte lak van Pieces die ik voor de helft van de prijs scoorde!

So, here's the result..






Lekker vrolijk! Heb ditmaal stipjes toegevoegd aan de lijnen. Heeft ook een leuk resultaat!
Wat vind jij van deze tape mani?





23 reacties:

  1. Zip, zip, zip...Het lijken wel ritssluitingen ;-) Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. margriet kuper11:38

    knip je het tape dan met een kartelschaar?? en welke kleur gebruik je als basis?of is dat op elke nagel de kleur het dichts bij de nagelriem? Hij is in elk geval heel leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gebruik geen kartelschaar maar zet stipjes op de rand! De basis kleur is die roze van Essie en de rest van de kleuren heb ik willekeurig aangebracht. Hoop dat je het begrijpt en ik het wat duidelijk uitleg ;-)

      Verwijderen
    2. margriet kuper12:32

      oke dank je..ja snap t hoor!!

      Verwijderen
    3. Haha gelukkig maar ;-) Soms lastig uitleggen! Ga je het ook proberen??

      Verwijderen
  3. Wauw zeg, superleuk gedaan. Echt heel origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh weer heel leuk gedaan, lijkt beetje op een kartelschaar ;-) mooie lakjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow ik vind ze echt gaaf gelukt! Ik ben ook zo'n tape fan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat maak je toch prachtige dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke nailart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful color combo and amazing design! :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****