Spam je blog!

Ik heb helemaal geen vaste dagen in de maand dat ik dit doe; Spam je blog. Vaak denk ik er helemaal niet aan omdat ik bezeten ben door swatches en nail arts haha! Maar zo af en toe is het leuk om weer eens eventjes wat nieuwe blogs te lezen en te ontdekken.


Ik volg zoveel blogs; ik vind zo veel leuk! Ik hou van lezen over fashion, reviews van beauty artikelen, swatches, nail arts.... Heb een lange lijst en kan een heleboel blogs gewoon niet dagelijks bezoeken omdat ik er teveel 'moet' lezen. Zo af en toe maak ik de lijst wat kleiner, maar er komt ook zo weer wat bij...

Hoe heet jouw blog? En waar gaat het over? Waarom moeten wij als bezoekers bij jou een kijkje nemen? Laat een comment achter en spam je blog!

Have fun!


9 reacties:

  1. Wij hebben een blog over nail art en beauty! :)
    http://purpurapapilio.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief dat we mogen spammen! (:
    Op mijn blog www.Elegantic.nl vind je dagelijks een beauty/fashion gerelateerd artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat tof dat we mogen spammen, thanks :-) Op www.beautyjuf.nl schrijf ik voornamelijk over beauty, make-up en nagellak. Deze blogposts worden afgewisseld met een vleugje fashion en lifestyle. Nieuwsgierig geworden? Kom gerust eens langs! Wanneer je een berichtje achterlaat, kom ik jouw blog ook een bezoekje brengen. Groetjes Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je dit doet!
    Mijn log heet Nail-Gloss en dat gaat voornamelijk over nagels en make-up. Ik blog inmiddels 4 jaar.
    Mijn blog; http://www.nail-gloss.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk dat je dit doet! nu, ik heb sinds vandaag een nieuwe blog, haha! findbeauty.be!
    vroeger blogde ik op beyounique, ik geloof dat je me daar ook op volgde, maar nu ben ik alleen begonnen. find beauty is een beautyblog, voornamelijk, maar ook andere onderwerpen komen aan bod. het zou leuk zijn als je eens een kijkje neemt! liefs! xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik las idd al op jullie blog dat jij alleen verder ging. Altijd benieuwd geweest naar wat je ging doen, leuk dat je dit hier laat weten! Ik ga zeker een kijkje nemen op je blog en je volgen.

      Verwijderen
  6. hoi, ik ben eva. 13 jaar oud.
    Mijn blog heet www.supereefs.blogspot.nl
    ik blog nog niet zo lang, maar voornamelijk over fashion, lifestyle en random dingen.
    Neem eens een kijkje!

    XEva

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben een creatieve duizendpoot en sinds 2012 zelfstandig ondernemer onder de noemer By Wen. Sta graag in de spotlights, koken is één van mijn grootste hobby’s en het maken van een kookboek staat op mijn (wensen)lijstje. Gedachtekronkels kalk ik neer op mijn blog: bywen.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hey!
    Mijn naam is Evy en ik schrijf al een tijd over alles wat ik leuk vind: Make-up, Beauty, Fashion & Lifestyle! Ik plaats soms ook dingen over dansen: Ik ben laatst Nederlands kampioen geworden!
    Ik zou het super tof vinden als je even mijn blog wil bekijken: http://www.mbfl.blogspot.com
    Ik heb daarbij ook nog een winactie: http://mbfl.blogspot.nl/2014/03/winactie-goodiebag-twv-25-euro.html
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****