Pieces - Black nailpolish


Dit potje was lastig op de foto te krijgen. Helemaal zwart en de letters van Pieces zijn ook zwart. Dan maar zo, je ziet het wel een beetje! Helaas heeft de lak geen naam.

Als ik even terug denk aan vroeger toen ik nog op de middelbare school zat, vond ik zwarte nagellak meer voor de emo types. Zwarte kleding, zwarte nagels... Gek dat je zo'n idee over iets krijgt en het nu helemaal te gek vindt. Die associatie heb ik niet meer en vind het nu ook zeker classy staan.

Zo heel af en toe loop ik even de Pieces winkel in om naar nieuwe lakjes te kijken. De prijsjes zijn ook erg leuk! Weet het zo niet uit mijn hoofd, maar iets van 3,95 geloof ik. Mijn oog viel op deze zwarte, 50% korting. Gebruik vaak zwart voor nail art (ook zwarte acrylverf) dus dit komt altijd van pas!






Fantastisch weer eens zwarte nagellak op te hebben! Echt heel lang geleden. Heb er van genoten! En Pieces nagellak is wat dat betreft altijd goed; heb een gouden lak van Pieces en die doet het nog prima terwijl ie ook best oud is. Ik heb een nail art gemaakt op deze lak met folie, just wait and see ;-)

Wat vind jij van deze zwarte nagellak?



9 reacties:

  1. It looks like a very nice and glossy black polish!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kleur! Hij staat je ook goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi lakje! Volgens mij heb ik geen enkel zwart lakje in mijn bezit..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zwarte nagellak staat jou erg mooi...! Je hebt mooie slanke vingers en lange nagels; dan komt die zwarte nagellak goed tot zijn recht ;-) Ik heb zelf ook zwarte nagellak, maar nog nooit gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, fijn dat hij zo mooi dekt, ik vind zwart vooral fijn als basis voor glitters!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. goed zwart kleurtje! Wist niet dat pieces ook lakken had joh! Kijk er dan telkens overheen ofzo, want kom best vaak in die winkel haha

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****