P2 Sand Style - Confidential

Hier natuurlijk niet te krijgen, deze hele mooie, budget sand lakken van P2. Overal zag ik ze op blogs voorbij komen en dan gaat het kriebelen! Tripje Duitsland is voor velen geen mogelijkheid, zo ook voor mij. Maar ik had geluk!


Ik ben op zoek gegaan op Marktplaats en daar vond ik er eentje! En dan ook precies de kleur die ik wilde, ik vind het de mooiste van de collectie die ik overal tegenkwam. Van een leuke meid op Marktplaats kreeg ik het lakje opgestuurd nadat ze terug was van haar vakantie, super blij mee!

So, here it is; Confidential van P2.





Hij is echt mooi met de vele kleuren glitter die er in zitten. De lak dekt in 2 lagen en droogt zoals meestal met liquid sand lakken erg snel. Ik heb geen topcoat er over gedaan, al zag ik foto's met topcoat en dat zag er ook wel heel mooi uit! Voor de liefhebbers, Enchantra heeft ze nu in het assortiment. En wat zag mijn oog... een groene! Tja... <3.

Wat vind jij van Confidential?




14 reacties:

  1. Heel erg mooi! Ik heb 'm laatst ook gekocht omdat hij uit het assortiment ging en hij is op de nagel nog mooier dan in het flesje. Hij glinstert zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik hou van sand lakjes, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit, mooie kleur ook!
    Zelf ben ik niet zo''n fan van de sand lakjes, hou meer van shiny :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, super lakje, toont heel erg chique vind ik :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, prachtig kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig lakje! Ik ben verliefd op jouw nagels! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. margriet kuper16:53

    Ik heb er ook 4 van...erg mooi! en ik heb de groene en paarse ook besteld zondag bij enchantra..ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wow een jeans variant! Whoooop mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. vind zelf de sand lakjes van p2 heel erg fijn! Deze kleur is ook erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, deze is mooier dan ik had verwacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. It looks amazing on you, so pretty!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****