Neon on Fire! - Nail Art

Dit ging lekker.... Lakken ging niet super, geen swatch foto's en een nail art waarvan ik dacht meh. Soms zit het mee, soms zit het tegen...



Nadat ik een basecoat had aangebracht probeerde ik 1 laag van China Glaze op te doen, dit gave neon lakje heet Neon & On & On. Zat ook in de doos die ik van Angelique kreeg! Het is echt een knal kleur en daar had ik zin in. De eerste laag ging me toch moeilijk... strepen enzo... Ik baalde en werd eerlijk gezegd wat chagrijnig er van...

Ik ben maar eens op Google gaan kijken bij meer blogs die dit lakje hebben geswatched. En aldaar kwam ik precies tegen wat mij ook gebeurde; het lakt voor geen meter.

Maar goed, ik wilde wel dit lakje op en opgeven is niet mijn ding. Dus... laag twee. Wederom niet dekkend; strepen en je krijgt de lak er gewoon niet egaal op. De derde laag ging er op en pas dan kun je zeggen dat hij vrijwel dekkend is. Maar strepen blijf je zien, heel gek. Hij droogt apart op.

Ondanks mijn avontuur met Neon & On & On en mijn inmiddels chaggie humeur wilde ik er toch wat mee doen. And so I did. Ook laat ik twee foto's zien van hoe de lak er zonder nail art uit ziet. Want heb ik gewone foto's gemaakt van de swatches? Nee, ben ik compleet vergeten en toen ik er achter kwam was ik nog meer chaggie. Maar ok, deze nail art toch een aantal dagen gedragen en de lak is gewoon super gaaf! Lekkere, knallende neon kleur!





Die kleur is toch geweldig? Wil 'm zeker nog wel eens dragen, maar dan zorg ik voor wat meer geduld :-)
Vind het zwarte er op echt knallen, valt lekker op.

Wat vind jij van mijn Neon on Fire nail art?






14 reacties:

  1. Wat jammer dat het aanbrengen zo moeilijk ging. Maar het eindresultaat mag er wezen hoor. Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat hij zo slecht lakt! Daar heb ik met andere CG neons geen moeite mee (zoals bv Pool Party). En mooie nail art heb je ermee gemaakt! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat rot dat hij zo vervelend lakt. Het resultaat is desondanks geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jeetje wat jammer dat hij zo rot lakte! Je hebt er wel weer een mooie kunstwerk van weten te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er gaaf uit! Jammer dat hij zo slecht lakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. erg leuk! jammer dat hij zo slecht lakt :(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aww, this is so pretty, I like the "flames" :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ow ja dat is wel herkenbaar dat het soms gewoon ff allemaal niet lukt, al met al wederom een ge-wel-dig resultaat!!! Echt heel mooi;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. margriet kuper19:34

    heel mooi weer...lekker zomers nog..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat maak jij mooie nail arts!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is echt een hele mooie nailart, erg professioneel! x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. cool! wat een nagel-talent

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi lakje idd en heek mooi met die zwarte vlammen en glitternagel

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****