Nail Polish Remover Pads - Hema

Ik heb nog niet eerder geschreven over een remover of iets in die trant. Maar ik was hier zo enthousiast over dat ik dit wel graag even wilde delen! Dit product zat ook bij de gewonnen winactie van DoorMariska.nl en ben dat ik dit heb ontdekt op deze manier.


Je kent het wel; je hebt zin om je nagels te doen en gaat lekker aan de slag. Je hangt zo boven je wattenschijfje met remover en de geur die je tegemoet komt doet je bijna niezen en je ogen tranen. De kamer waar je in zit stinkt nog 2 uren of langer naar die chemische lucht waar je high van wordt. Moet eerlijk zeggen dat ik het wel gewend ben inmiddels... ruik het vaak niet eens meer. Maar lekker is anders, toch?

Ik werd aangenaam verrast door een heerlijk geurtje toen ik in de weer was met deze pads van de Hema. Ik vermoed dat het een amandel geur is... LET OP: je moet er van houden! Voordat je dit koopt, ruik eventjes, want dit is ook een geurtje wat je misschien erg tegen staat. Er zit geen aceton in, wat misschien ook de geur wel ten goede doet. Het is een wat zoetig geurtje en niet een geurtje wat iets probeert te maskeren, nee, een lekker zoetig geurtje. Ik hou er van!


Zoals je op de foto kunt zien zitten er wel een paar interessante ingrediënten in die ik zeker niet had verwacht in een remover!
Het zijn een soort dunne pads met een olieachtige substantie. Ze zijn behoorlijk doordrenkt en wat dat betreft kom je er wel onder te zitten...

Maar of ze goed hun werk doen? Opzich wel. Verwacht er niet teveel van. Heb je niet zulke dikke lagen op je nagels dan heb je het er zo af. Maar bij wat meer lagen of nail art moet je beter boenen en heb je wel meerdere pads nodig.


Ik denk dat het ook wat van je verwachting af hangt. Gewone remover met aceton doet zijn werk vaak heel goed en snel, en dat is ook bekend. De remover zonder aceton is beter voor je nagels, minder schadelijk. En doet over het algemeen ook goed zijn werk, denk dat dit wel wat afhangt van het merk. Eerder heb ik pads gebruikt, ook van de Action bijvoorbeeld. Die werken wel hetzelfde. Je moet wat meer boenen en je hebt een aantal van die pads nodig voordat je nagellak vrij bent. Dus mijn verwachting lag ook niet hoger en voldeed dus!

Als ze op zijn dan haal ik ze weer, ik ben een fan. Heb jij deze pads wel eens gebruikt?



9 reacties:

  1. Oh hier ben ik wel benieuwd naar! Ik heb de pads van de Action ook wel eens gehad, die roken naar Frambozen heerlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaa, deze vind ik ook zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jaa, deze vind ik ook zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oef, ik houd niet van die chemische luchtjes. Op dit moment heb ik een nagellakremover van Kruidvat en ik word er misselijk van. Zo'n chemisch luchtje zit eraan. Tip: de remover pads van Etos eigen merk zijn fantastisch!! :-) Ik heb er maar twee van nodig wanneer ik glitter nagellak verwijder. Daarnaast drogen ze de nagels niet uit, maar verzorgen ze deze juist.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn al vind ik die waar je nagel in kan dippen nog fijner.
    xx

    Doe jij ook mee?
    http://ourphotographycrew.blogspot.nl/2013/09/give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee nog niet geprobeerd maar wel die van de Action.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor een normaal kleurtje zonder glitter of wat zal het wel fijn zijn denk ik en vooral ook voor onderweg denk ik

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****