Leopard Esquisse - Nail Art

Na de leopard print die ik op mijn groene gradient had gemaakt wilde ik heel graag nog eens zoiets doen. Alleen dan met wat andere kleurtjes. Wilde het mooie, paarse lakje van Bourjois wel versieren and so I did!


Welke kleurtjes heb ik gebruikt? Ik heb naast de basislaag van Bourjois, Lavande Esquisse een groene lak gebruikt van Coral Silk, een gele lak van de Hema en de roze ook van de Hema. De zwarte lak is uiteraard weer van Pieces en ik heb de lijntjes gemaakt met een cocktail prikkertje.

Het leek mij wel leuk om wat meer kleuren te gebruiken dan 1 en dit maakt een kleurrijk geheel!





En? Wat vind je van deze kleurexplosie? Kreeg leuke reacties er op!



19 reacties:

  1. Heel leuk gedaan, erg vrolijk en colorfol! Lijkt klein beetje op rood-wit-blauw bij je pink en wijsvinger ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit vind ik echt ontzettend mooi! Zoiets ga ik binnenkort ook maar eens maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doen! Erg leuk om te doen ook! Ben benieuwd naar je creatie!

      Verwijderen
  3. margriet kuper19:12

    mooi hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf gedaan! Je nagels zijn ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Supernice! :D Kon ik ook maar zo'n nailart maken ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lekker kleurrijk weer!:-)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****