L.A. Colors - Radiaton

Al eerder las ik op Instagram dat je bij Ter Stal L.A. Colors lakjes kon kopen. Maar geen idee waar zo'n winkel zat; niet hier in de stad in ieder geval. Toeval wil dat ik laatst in een andere stad was toen mijn oog viel op een doorzichtige bak met nagellak bij de kassa van een winkel. Wat bleek? Ter Stal. Leuk!!


Als ik de lak zo bekeek en de bon dan vreesde ik wel voor de dekking eigenlijk. Leek me wel zo'n 3 a 4 lagen lak. Van mijn zus begreep ik al dat hij wel meerder laagjes nodig had; die bleek dezelfde lak te hebben gekocht :-) Hier swatches van de lak Radiation!





Dit zijn 3 lagen. In principe is het wel goed maar zo tegen het licht zie je zeker nog een nagelrand. Vind de kleur wel heel leuk, een lichte, opvallende blauwe kleur met een mooie shimmer, maar 3 lagen... Deze draag ik waarschijnlijk niet weer. Hoewel metallic-achtig, niet heel veel strepen. Best leuk lakje voor de prijs van 3 voor 5 euro.



14 reacties:

  1. That's a very interesting blue, it has that *storm heading our way* feel to it LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een prachtige kleur blauw :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kleur is echt ontzettend mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer van de dekking, verder is hij best mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Best wel een afknapper vind ik! Als het een hele mooie lak is vind ik 3 lagen prima, maar niet bij deze...

      Verwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. apart maar gaaf kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het is niet helemaal mijn ding geloof ik ;-)

      Verwijderen
  7. Kom op dames.... paar reacties verwijderd, allemaal urls.. (spam)! Not done!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik was laatst ook in Ter Stal was ook zo'n doorzichtige bak had er 3 willekeurige lakjes uitgehaald, ze dekten heel slecht erg jammer want zd leken me erg mooi. na 5 lakjes was t nog niet mooi. Het was ook van L.A Colours

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****