L.A. Colors - Antique Burgundy

Bij Ter Stal kon je 3 lakjes voor 5 euro kopen, dat kon ik niet laten liggen. Al was ik meteen wel wat sceptisch over de dekking maar ach, ik vond drie leuke kleurtjes en nam ze mee. Gezien ik altijd hetzelfde kies wilde ik nu ook een rode meenemen, voor de verandering!


Antique is een rode lak met gouden shimmer. Kwam er later achter dat ik ook eens zoiets bij de H&M heb gekocht; dat potje lak is nooit open geweest! Daar komt wel verandering in denk ik. Want deze lak verraste mij! En de dekking... Met een wat dikke laag zijn je nagels in een beurt dekkend. Ik heb wel twee lagen gedaan, as always.

Twee keer de linker hand en twee keer de rechterhand. De laatste foto's zijn in de zon genomen.





Ik en rood... Dacht eerst dat het niks voor mij was maar ik vind het mooi! De gouden shimmer is in de zon erg goed te zien. En de dekking is dus heel goed. Zeker een aanrader!

Wat vind jij van Antique Burgundy?



15 reacties:

  1. Erg mooie kleur! En rood staat je ook goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw, zeker in de zon is het een mooi kleurtje!
    Vind het flesje/potje wel erg op OPI lijken hihi ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleur! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw echt een mooie kleur !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Chic de friemel hoor. Erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. erg mooie kleur met een prachtige shimmer.!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi rode lakje, en de gouden shimmers erin maakt het geheel compleet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow amazing cclor, ik hou van rode nagellak!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****