John van G - No. 98



Hoe lang ken ik dat merk al? Heel lang. Zie het al jaren bij de drogist staan. Maar nooit trok het mij dusdanig dat ik er iets van zou kopen. Maar dit lakje is wel heel mooi...!
Sowieso vind ik de kleur prachtig. One of my favorites en dat steek ik ook niet onder stoel of banken. Heb 'm al een paar maanden in huis en nu werd het tijd deze beauty te gaan proberen.




De glans is geweldig en dit zonder topcoat. De dekking is ook heel goed; uiteraard heb ik twee lagen nagellak op zoals altijd, maar 1 laag is ook al vrijwel dekkend. Ook blijft ie lang zitten; heb er een nail art op gemaakt en dat zat als ook nog als een huis. Ik weet niet of andere kleuren van John van G mij ook aan trekken maar denk niet dat dit mijn laatste lakje van dit merk is. Lovin' it!

Wat vind jij van dit lakje?







14 reacties:

  1. Heel mooi kleurtje en mooie swatches!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik volg je trouwens op Bloglovin ;)

      Verwijderen
  2. It looks pretty on you, and it has a beautiful shine :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Maar ik had nog nooit van John van G gehoord. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. margriet kuper17:41

    hele mooie glanzende blauw...ik loop dit merk ook altijd voorbij eigenlijk....stom

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi helder blauw !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw prachtige aparte kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie bijzondere kleur! De kwaliteit van de John van G. lakken is inderdaad erg goed

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****