Inspired by Kristin - Nail Art

Op mijn Instagram is ie al voorbij gekomen, deze nail art. Ik volg daar Kristin, van Lacquerstyle. Zij maakt zulke leuke, mooie en originele nail arts waar ik echt van kan genieten. Wilde heel graag eentje maken die zij ook had gemaakt en dat is gelukt. Zelfs Kirstin zelf vond het erg leuk :-)


Wil jij ook haar Instagram account bekijken en haar volgen? Klik dan even hier.
Wat heb je nodig? Een goed dekkende, witte lak (in mijn geval gebruik ik die van W7, met twee lagen compleet dekkend en droogt snel), plakband, een schaar, een (make-up) sponsje, en verschillende kleurtjes lak. Je kunt zelf kiezen hoeveel en welke lakken!

Wat was het ontzettend leuk om te maken! Op Kirstin haar account kun je voor deze nail art een tutorial vinden.





Is het niet gaaf? En het is zo ontzettend makkelijk... De plakt de stukjes plakband op de witte onderlaag, gaan stempelen met de kleurtjes en klaar ben je. Ik vond het zo leuk dat ik er nog eentje heb gemaakt, die komt binnenkort ook online. Wat vind jij van deze nail art?




28 reacties:

  1. Wat prachtig, dit is denk ik mijn favoriet van alle die je hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waaauw ontzettend mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh heel erg leuk gedaan! Vind de kleurencombinatie heel mooi passen bij elkaar, ik ga haar ook eens zoeken op Instragram ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. NailTalk20:06

      Dank je wel! Echt de moeite waard!

      Verwijderen
  5. Wat een kunstzinnige nail art :-) Rimmel London vind ik zo'n fijn merk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja gaaf he? had ik het zelf maar verzonnen haha!

      Verwijderen
  6. wow onwijs gave nailart! leuk met dat witten ertussen, geeft net dat beetje 3D effect:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw heel erg mooi gedaan, dat witte maakt het weer wat zomerser :) Je hebt een leuke blog! Liefs, Savannah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. margriet kuper17:18

    super mooi weer... volg haar nu ook op instagram

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Prachtige nagels heeft ze ook he?

      Verwijderen
    2. margriet kuper14:26

      lees t nu pas; maar idd!

      Verwijderen
  9. wauuuw ik vind het echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thank you for the sweet words! I love them even more the second time I'm seeing them! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you so much Kristin for visting and loving them!! :-D

      Verwijderen
  11. Wat een onwijs mooi effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tof met die witte driehoekjes. En gemakkelijk te maken! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een gave nail-art! :o
    Deze ga ik zeker een keer proberen na te maken, haha :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****