Inspired #2 - Nail Art

Zoiets als vandaag heb je eerder voorbij zien komen hier op NailTalk, klopt! Ik schreef het in het desbetreffende artikel dat ik er nog eentje had gemaakt. Wil je weten wie hoe en wat ik bedoel? Kijk dan eventjes hier. En wat een reacties!! Geweldig!! Zelfs de bedenker van de nail art heeft een gave reactie achter gelaten. Bedankt allemaal!


Wel heb ik dit keer een andere kleuren combi gebruikt, wat deze nail art iets lichter maakte. Wil 'm ook nog eens maken met een compleet andere kleuren combi, wie weet als het weer wat kouder wordt.






Deze is lichter dan de eerste die ik heb gemaakt, wat vind jij het mooist?

Zoals je weet ben ik sowieso een fan van tape nail arts. Maak ze zo graag! En dit was ook erg leuk om te doen.



17 reacties:

  1. margriet kuper14:24

    mooi, met deze lieve kleurtjes bij elkaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, deze is ook heel gaaf geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf met die witte strepen! Mooie kleurencombi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, ziet er heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en lekker vrolijk. De combinatie met de witte strepen maakt het geheel speels, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enorm leuk! Wel wat 80's ogend (niet in een negatieve zin, hoor).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi, zeg, de kleuren gaan echt prachtig samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief, van zulk soort kleurtjes bij elkaar, ik hou ervan;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk gedaan! Gave kleuren heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel bijzonder effect! Erg schattig deze!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****