Holographic Purple - 55

Ik had in het begin niet zo gedacht dat Hema echt zou mee komen met de laatste trends. Maar ze hebben me doen verbazen. Ze kwamen een aantal maanden geleden zelfs met holografische lakken uit! En ik las er veel verschillende dingen over.


Las onder andere dat het lakken zo lastig ging. Bij de tweede strook aan nagellak veegde je zo de rest er weer af. Dat herkende ik wel van andere lakken. Toen las ik ergens dat het kon liggen aan de basecoat. Misschien omdat de ondergrond dan te glad is? Bij de een was het een drama bij de ander ging het prima.
Ik besloot geen basecoat te doen, wat ik altijd doe, en lakte mijn nagels. Probeerde daarbij niet teveel over elkaar te lakken maar naast elkaar.

Gelukkig was er toen nog een zonnetje waarbij je foto's kon nemen. Het is nu weer echt herfst...





De lak droogt mat op en met een topcoat geeft het dit resultaat! Het holografische effect is niet heel opvallend vind ik; heb wel lakken die meer betoveren. En toch is hij mooi en de kleur is echt paars; zo'n holografische lak had ik nog niet.
Het viel mij alleen wat tegen dat ik al gauw chips had; de dag daarna al. Niet heel erg maar toch valt mij dat op. Volgende keer misschien twee keer met de topcoat er over. Want ik ga 'm zeker weer dragen!

Wat vind jij van dit lakje van de Hema?



16 reacties:

  1. Oh deze kleur is zo gaaf, zeker in het zonlicht! Ik heb destijds alle kleuren gekocht van deze holographic collectie *woeps ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is zeker niet verkeerd! Bij mij chippen alle holografische lakken vrij snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem erg mooi! Ik heb alle Holografische lakken van de Hema en als je eenmaal door hebt hoe je het beste met ze moet lakken, gaat het goed :) Aangezien ik bijna elke dag andere nagellak op doe, maakt het voor mij niks uit dat ze snel chippen trouwens!
    Ben er ook achter gekomen dat ze 'betoverender' zijn (zoals jij dat noemt!:D) als je er geen topcoat over doet. Maar da's mijn vervaring!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer van de snelle chips, maar dit lakje is echt gaaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, leuk! Mooie lak!

    Xjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dé perfecte paarse kleur ; wauw wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleur, ik heb nog nooit een nagellak van Hema geprobeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. blijven prachtige en aparte lakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig! Moet ik ook eens proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik heb deze ook, hij is ZO mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb ook een lakje van de Hema die er heel goed op lijkt maar toch een ander nummer heeft. Mooie he?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik vind de holografische lakken echt geweldig. Maar dat je het eraf lakt komt omdat hij dan al aan het drogen is gegaan en je dus gewoon te snel bent.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****